Nicki Minaj



Bilden är verkligen inte den bästa, men ni får leva med det. 

Igår var jag i Oslo och fick äntligen gå på "Karl Johan" och sjunga Lars Winnerbäcks Elden. Det var något otroligt mäktigt att få gå upp för den stora gatan och bara veta att Lars Winnerbäck också har gått där. 

Sedan så fick jag också se på Nicki Minaj ! Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Med tanke på att hon inte alls är min genre. Men hon var hur duktig som helst. Roligt då det var Ash första konsert och han var som ett barn som precis fått smaka på socker för första gången. Hahah, Lyckorus. Otroligt bra och otroligt lyckad dag igår.

Idag har jag städat hela rummet! Lyssnat på massor med kent, pratat med mina älskade Lulé(å) kompisar.

:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0