När vi var barn var vi fina



Dessa två tjejor saknar jag så det gör ont i magen. Båda två bor i Lule(å), Till höger har vi Moa och så Eva-Linn, jag träffade dem på SportsCamp i norrköping, 2009. Bilderna är där ifrån. Den veckan var den bästa veckan i mitt liv. Nu när jag inte får träffa dessa tjejer så ofta gör det ont.

När jag var i Lule(å) hände något som inte fick hända dessa två hjälpte mig och tack vare dem skulle jag inte klarat av detta. Det hände mycket roligt också, de fick mig att inse att det som jag gör det som händer varje dag är okej. Spännande och okej, fast ändå så måste jag vara på min vakt. Det är så mycket jag skulle vilja säga till er och till hela världen vad som händer. Jag vet att det jag säger stannar kvar hos er.

Jahop ville bara säga att jag tycker väldigt mycket om er och att ni är bäst och att hela jag plus min katt saknar er för mycket! 




:
Postat av: moa

ÅÅÅÅHHH SÖTNOS! sAKNAR DIG MED SOM FAAN.

vi ska komma o hälsa på dig o din katt snart lovar! ;) <3



btw, capslock i mitt <3

2012-01-16 @ 15:46:05
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0