Himlen faller spikar ner


Läste igenom texten till en Thåström låt, den var så fin. Så här får ni en lite bit av den.

Och från himlen trillar spik ner när vi ser dom gå förbi,
Kanske tar dom han allt för tidigt kanske borde han fått några fler år till,
Eller är det just den frid han söker som han kommer få i natt, 
I vilket fall som helst ska han med dom hem till Himmelmora kam


Jag hade min Thåström period början 2010, då lyssnade jag välidgt mycket på honom. Men sen blev det nästan tvärt om. Jag tyckte lite att han var för mörk. Fast nu har jag börjat lyssna lite mer på honom, men framför allt Imperiet. Det väcker gamla minnen, välidgt mycket roliga minnen. När jag får channsen så ska jag se till att jag skaffar mig en LP med imperiet. 


:
Postat av: Hanna :)

Gillllllaaaaaa <3

2012-01-15 @ 18:05:59
Postat av: Linn

Nu är veckans blogg vinnarna utsedda & en ny tävling är igång!

Checka om det blev du, annars har du en ny chans redan nu!

-> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2341931

2012-01-15 @ 19:27:10
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0