Snus T



Bilden är tagen, midsommar. Då var min mobil hel och fin.

Kommer du ihåg i sommras. När vi skrattade åt Snus T, du fick alltig att bli så mycket lättare. Jag skrattar forfranade åt det. Så himla roligt, gammal snus och coola killar. Det var som att vi gjorde som vi inte borde. Skrattade åt det som var hemskt och de som var elakt. Det är en av alla dessa gånger du ståt vid min sida, och fått mig att gå framåt även om det vart motvind. Matilda du är bäst.

:
Postat av: Anonym

NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! <333333 du är för gullig <33 ÄLSKAR dig och då överdriver jag inte med ordet ;)

2012-02-29 @ 23:22:33
Postat av: matilda

NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! <333333 du är för gullig <33 ÄLSKAR dig och då överdriver jag inte med ordet ;)

2012-02-29 @ 23:24:13

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0