JAg missar altid att skriva en rubrik

.
Byxa - E-sprite
Linne - Only
Shorta - H&M Man
.
.
Godmorgon, har feet sovmorgon idag för jag tar moppen.
.
Sitter och lyssnar på Ane Brun nya alum. Hon släppte den super hiten "Do you Remember" Skit bra låt och nu har ablbumet äntligen kommit. Men ska jag vara ärlig så här inte alls låtarna samma tempo eller sköna baktanke som "Do you Remember" Fast de växer nog ju mer man lyssnar på henne.
Hon har en speciell röst och jag gillar det. Lite små vad ska jag säga, opra fast i en skön pop låt, väldigt fräckt faktiskt. Så ni som har sprotify tycker jag att ni ska ta och kolla upp Ane Brun.
.
.
.
Nu ska jag åka höhöhö :)
.
Hoppas ni får en grejjt dag ;)

:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0