On my way

Drömde att jag grät. Inte för att jag var olycklig elller något i den stilen utann för att jag inte fick vara med på herren på teppan. Det var en kännsla som jag upplevt många gånger och det är inte lätt att hålla tårarna borta, även om jag har blivit bättre.
.
Idag iallafall så har jag varit och kollat på en Keybord som jag inte ska köpa. höhöh
.
Kommit hem och fixat slängt ut min gammla stationära dator som jag haft i snart 5 år. Känndes skönt fast lite läskigt. Märkte då hur stort skrivbord jag egentligen har. Fast det förstörde jag genom att sätta tv på den så nu ser skrivbordet nästan mindre ut.
.
Aja den ska ändå bort för att keyborden ska få plats.
.
Nu ska jag lyssna på musik och plugga tänkte jag.
.
Pusssar.
.
Höll på att glömma men jag vart furtig idag genom att jag sprang ! I morse :D

:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0