Moa

Jag drömde i natt att jag var uppe i Luleå och några från min klass var där och Hans var där bildläraren. Men så träffa jag någon speciell och det var en väldig bra dröm. Även om jag typ struntade i dej Moa, höhöh.
,
I dag har varit omtumlande. Kan börja mde att jag var på bio, Svensson Svensson. Den var riktigt bra eftersom jag är ritig Svensson Svensson älskare så var denna helt amazing. 
Idag har var jag på dop och det var mysigt mysigt. Efter dopen begav vi oss till en vårdcentralen för att mitt öra inte harblivit bättre och det slutade med en liten öroninflamation.
.
Jahopp jag har också pluggat lite för att denna veckan är lite halv jobbig.
-.
Puss Mannenenn
.
.
Bild på Roy för att han är så himla söt ;)

:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0