Underbart

Det var en underlig dag igår, mycket spänning och förväntan. Men också längtan och sorg. Den senaste tiden har det hänt saker som bara jag kunnat drömma om. Men jag har fått skriva och jag har fått ut mig det jag behövde och just nu just idag så känner jag inget annat än spänning på vad som ska hända idag. För idag är det min sista dag i norrnotten och då finns det ingen mening att vara ledsen och sur.

Slänger in en bild på när jag gick i sjuan. Tänka att tiden gått då otroligt snabbt !
JAg är inte jätte stolt över bilden, men det respresenterar den lyckliga tiden.

:
Postat av: Jessica

Sv; Tack så mycket, du har oxå en fin blogg ;)

Jag har precis lagt upp ett inlägg om det, gå in på min blogg så får de svaret xD

Kram

2011-11-05 @ 17:46:02
URL: http://jessicaallstar.devote.se

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0