En helt vanlig dag

Jag tänkte att jag skulle visa er lita av min skoltid i bilder.
Det börjar med Emma, detta är på So lektonen tror jag.
.
Här är jag på So lektionen.
.
Svenska;
.
.
Precis innan denna bilden vart tagen försvann Emma
.
Här försöker Emma ta kort på mej, men jag fastnar inte på kort.
.
NU är svenskan slut.
.
Nu väntar vi tills Engelskan ska börja.
.
Nu har Engelskan slutat så vi går till skåpen.
.
Här låser Emma upp sitt skåp!
.
Här är mitt skål stängt                       här är mitt skåp öppet      Här är vårt Schema, som du ser ska vi ha bild nu
.
Emma var hungrig så hon tog en Banan.
.
Där äter Emma sin banan              Nu är bananen slut                            Nu ska Emma vara cool med sin banan.
P.s Hon gillar bara små bananer.
.
Nu slänger Emma bananen         Över sorgen att bananen är borta hittar hon en dörr. Där är en gubbe som är fin-.
.
Här är min teckning jag har gjort på bilden.               Nu vart bilden slut.
.
Nu ska jag åka hem på min yber fina moppe.
.
.
Detta var en helt vanlig dag i mitt skolliv.

:
Postat av: emma

Hahahah yeah, bäst är vi

2011-05-02 @ 16:56:48

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0