JulKlappar



Jag fick två LP med Lars Winnerbäck i begränsad upplaga, Kom och Singel. Det finns bara tusen av dem var i hela världen. Blev väldigt glad över att Pappa hade kommit över dehär när de försvann väldigt snabbt. 



Så fick jag mina älskade Dr. Martins, En berlock, och en påse med Håkan Hellström tryck. 
Sedan fick jag också pengar till Siesta och P&L festivalerna. Samt presentkort på nordstan och framkallning, och tre böcker, och ett capo, ett eget. 
Det var en bra jul trots allt! 

Nu tänkte jag sätta mig ner och svara på alla frågor så de kommer upp imorgon. Hoppas alla har haft en mysig jul med nära och kära!


:
Postat av: ISABELLA CELANDER

sv: Tack! :D

2011-12-25 @ 20:15:44
URL: http://bellacelander.blogg.se/
Postat av: matilda

Tror syrran också fick Dr. Martins :D på tal om ingen ting :P

2011-12-26 @ 11:03:12
Postat av: Hannaaaaaaa

Tjoo!! Superjulklappar helt enkelt!! :D

2011-12-26 @ 17:00:34

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0