Grå?



Bilden föreställer ringklockan som är till ytterdörren. Den syns bra när det ät mörk! Men i alla fall så är denna veckan kaos det känns som att det är lite för mycket som ska göras men det finns för lite tid och ork. Är död när jag går upp och är ännu tröttare när jag kommer hem. Jag går bara och lägger mig tidigare ocgh tidigare. Igår tror jag jag kom i säng vid halv åtta. Det är gaalet. Men men, får rycka upp mig lite. 

Det som står på tröskeln idag är mycket sång men också grejer som jag borde ha gjort men inte har. Får improvisera eller nåt ! Jaja god morgon på er allesammans

:
Postat av: mysan

Du är en super fin människa glöm inte de! <3

2011-12-07 @ 15:03:28
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0