Reda ut !

Jag är inte en katt person, visst gillar jag katter och djur men njee inte jätte mycket. Men jag älskar Doris och om hon på något sätt inte skulle vara med mig längre så skulle jag inte vilja ha ett nytt djur. Såhär kan man sammanfatta det; Jag gillar inte katter , Jag gillar bara Doris.
-
Enkelt.
.
Bara för det får ni en bild på henne ...
.
Hon har världens sköNaste personlighet, Hon är inte speciellt social, (mot mej är hon det ibland)
Det är min älskling och kommer alltid att vara det.
,
Höhöh nu vet ni ;D

:
Postat av: moaa

SV: Delvis för att jag inte får , inte vågar och inte vill, hihi ;)

2011-08-20 @ 15:20:42
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0