Gaalet

Något som är gaalet tråkigt är att säga hej då. Det suger bara om det är en dag eller ett telfonsamtal. Aja idag fick jag säga hejdå till mina kompisar där uppe och åka tillbaka till härliga Säve som jag är nu.
.
Min resa började kl 14:30 och slutade kan man säga kl 17:40, med landning hemma hos syrran och brorsan väntan på att få åka hem. Även om det är ganska långtid så kan det var väldigt skönt att åka buss helt ensam, man får tid att tänka och vara lite själv. Lyssna på musik.
Idag satt jag faktiskt och tänkte på att ändå är 30 stycken på en buss och det kan vara så tyst, det måste nog vara det ända stället det kan vara många människor och vara tyst samtidigt. Gaalet konstigt egnentligen.
.
Min dag har varit bra, men dålig början.
.
På måndag nästa vecka så drar jag ännu en gång upp dit men denna gången tar jag med mig Matilda. Så hon får se den as vackra ön samtidigt ska jag smuggla med kameran också så att jag kan ta lite bilder och lägga ut på bloggen.
.
Nu ska jag forsätta leta efter en bra frisör för jag måste klippa mig och färga håret. Usch, det är så tråkigt att gå till frisören.
.
Och tack för alla snälla komentarer folk ger, glad att det inte bara är mina närmaste som läser min blogg.
.
får vell ta ett inlägg och berätta lite om mig själv.
.
Tänkte lägga upp en bild mej jag orkade inte.

:
Postat av: moaa

SV: Hahaha nice det Linnea!! ;)

2011-08-07 @ 13:37:59
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0