Röd



Jag och två av mina kompisar har på torsdagar en klädkod. Vi klär oss i en viss färg. Vi är väldigt olika vad vi har för personlighet och klädstil. Så det ärroligt att se hur vi handskas med att bära upp färgen men också får till den till våra andra kläder. Idag är rött och för mej är rött en jättesvår färg eftersom jag inte tycker speciellt om den. Men jag har på mig rött och det ska blir roligt vad de andra har på sig.

:
Postat av: ida

Jag bor en mil ifrån en backe, inte så långt :)

& det är den bästa och billigast kring där jag bor :)

men ska åka till sälen om typ 3-4 veckor :)

okej va kul :)

2012-03-01 @ 10:39:44
URL: http://idacariina.blogg.se/
Postat av: madeleine. s

Fin blogg du har!

och fin är du också dessutom!

sugen på bloglovin byte? kram! :)

2012-03-01 @ 14:39:35
URL: http://maddelaaans.blogg.se/
Postat av: Julia

Bara 2 av dina kompisar? :(

2012-03-05 @ 17:55:21

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0