Dagens Blogg !



http://moaahlgren.blogg.se/

Jag är med och tävlar i Moas Dagens Blogg tävlig. Moa är en av min goaste kompisar, det tråkiga är att hon bor i Lule(å), annars hade jag nog träffat henne så mycket jag bara kunde. Jag saknar henne jätte jätte mycket och jag längtar tills hon kommer hit till Göteborg. 

Den veckan jag träffade min Lule(å) kompisar var den bästa veckan i mitt liv. Jag saknar alla där uppe, Angelica, Emma, Eva-Linn och Moa. Det var 2009 och jag har bara efter det träffat Moa två gång men det gör inte så mycket för vi har haft så himla roligt och jag vet att jag alltid kan räkna med dej. Puss på dej och jag saknar dej så mycket att jag inte kan stava till de.

:
Postat av: moaa

Aw sötis saknar dig med fast vi var på Ssc 2009 och du har träffat mig två gånger när jag var amed Adam i gbg haha ;) <3



ps. det är dagens blogg inte veckans xD sötis!

2012-01-03 @ 17:23:18
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0