Mer Lasse än vanligt?



Jag borde ta mer kort på vad jag bakar. Bilden är gammal, men jag bakade likadan muffins igår så den passar bra. Jag är helt otrolig på att göra vanliga muffins. Vanliga vita, varför lyckas jag inte med det? 

Vi är vegitarianer är hemma nu. I en månad ska vi "testa" hur det är och förhoppningsvis får de oss och äta lite nyttigare. Igår gjorde jag Chilli Qourn med ris. Det blev överförväntan. Jag borde ta kort på det jag lagar och bakar och bli bättre på det. 

Idag har vi bara nationella sen så blir det måla på kulisser. Ska ta med mig min lilla kamera och försöka ta lite kort!

:
Postat av: M O A

Hoppas det gick bra på nationella, puss!

2012-04-24 @ 10:10:57
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0