Folk som ljuger

Jag kan bli riktigt arg på folk som ljuger. okej jag vet att jag gr det skälv men ibland så kan det bli för mycket. När personer ljuger och man vet att de gör det är helt gaalet jobbigt och jag förstår inte varför du ska ljuga när sanningen är så mycket lättare? Jag vågar inte säga att jag aldrig ljuger, men jag fösöker att alltid var ärlig, säga vad jag tycker och säga det som jag tror är sanningen. Visst har mab gjort något dumt som man inte får får man temja lite på snningen.
-
När jag ber något och säger att shär vill jag inte ha det, och någon säger nej, så blir det inte. Nä för det räcker att göra samma misstag en gång ellerhur? Men varför gör någon precis så jag sa att den inte skulle göra? Hur svärt är det? Och sen ljuga om det när jag vet att du ljuger. Visst det är inte lätt men gr för fan något åt det då, sitt inte i någon fin soffa som du inte har varit med och köpt och peta dej i naveln, eller ta hand om barn som är en kopia av dina gamla.
.
Man kan inte ersätta allting. Jag önskar det. Jag önskar att jag kunde glömma, men det går inte det är en blit av mig som har försvunnit som inte finns längre. Va har det gått? 4-5 månader det var senast. Och så kommer du och tror att du kan göra om alltig fast jag sa direkt att jag inte vill ha det så, jag är inte ensam och det vet du. Varför springer du bort från det du skulle springa mot? JAg saknar dig, jag trodde att detta skulle föra oss närmare men du är nästan borta. Jag vill inte träffa dig och vara trevlig, så någon dålig kopia. Jag är inte redo, inte en.
.
Allt har sin tid, men jag blir äldre och det är redan 5 år som kanske kunde har varit bättre och nu ska du förstöra ytterliggare år? Jag förstår inte hur du tänker. Du ska vara den jag älskar men hur vet jag om jag gör det, när du alltid springer ifrån allt som är lite jobbigt. JAg vill inte höra på dina ursäkter längre jag orkar inte.
.
.
Livet är inte enkelt
.
.

:
Postat av: matila

jag fins här din gr :D puss kram <3

2011-09-21 @ 19:10:47

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0