Hej jag heter Linnéa och har tråkigt

Jag:
Är singel? - Yess mann
Svär ofta? - Ibland
Sjunger i duschen? - Nästan alltid
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Tror inte deh
Skrattar åt dina egna skämt? - Alltid !
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Jaaa !

.

Har du:
Piercingar? - I Öronen om det räknas
Syskon? - Min bästa storaskyskon !
Jobb? - Ibland
För många vänner? - Que !?
Rymt hemifrån? - Jaao 
Färgat håret? - Jajamensan
Bra självförtroende? - Öh... Nje
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja :) :( 
Varit kär? - Ja :]
Dumpat någon? - Höhöh Jaao man
Somnat i skolan? - Neeeeej (a)
Brutit ett ben? - Inte ett ända !
Tappat bort mig i min hemstad? - Götet är gaalet stort så jaao
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja det var helt Amazing
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja, Jag bet av mina naglar tillslut 
Smugit ut utan lov? - Jajamensan.
En hemlighet som ingen annan vet? - Jaa !
Sovit en hel dag? - En gång bara ! 
Somnat gråtande? - Vet inte , tror det
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - No maaaann
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja ;(
Ätit musslor? - Nepp
Blivit kallad player? - Neeeppp
Färgat ditt hår svart? - Nej som tur är !

,

Vad:

Längtar du till mest just nu? - Att Tjejerna ska vara här
Ska du göra i helgen? - Jag ska mysa me de bästa
Gjorde du igår? - Jag spelade alldeles för mycket Gitarr
Ska du göra i sommar? - Resa !
Har du för mobil? - En iPhone
Vad köpte du senast? - Kaffe
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - konstig fråga eller ?

.

Vem/vilka:
Slog du senast?
- Jag slåss inte !
Fick du sms från senast? - Tror det var, Jakob ellej Jonas 
Pratade du med i telefonen senast? - Jakob

Älskar du? - Min katt och min familj
Skulle du kunna göra allt för? - Doris
Kan du lita på mest? - Matilda och Doris
Vet mest om dig? - Jag skälv hoppas jag 
Sov du tillsammans med senast? - Matilda


.

Okej ! Varför Linnéa ?

 




:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0