Det blir inte bättre

Rätta mig om jag har fel.
En optimist tanke är att alltid se det från den ljusa sidan. Att allting är positivt och det finns inget negativt. Allting går för en optimist även de omöjliga.
.
En pessimist tankar är att ingenting går utan allt är omöjligt. Och den ser allting på ett negativt sett.
.
En normal människa är nog både pessimist och optimist.
.
Jag tror att det är lite som en psykopat, den vet inte själv att det är fel på den. Så tror jag det är med optimister och pessimister, man vet inte riktigt själv. Men man kan vara en optimistisk person, fast det är inte samma sak som optimist.
.
Det jag skriver behöver inte alls vara så jag säger det.
.
.
Idag har jag varit och klättrat, det var roligt.
.

 


:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0