Melissa Horn

(bilden är tagen med telefonen)

Melissa fick stående ovationer när hon spelat klart. Var som sagt längst fram, kände inte riktigt att hon förtjänade det. Men jag ställde mig upp för det hade varit konstigt om jag inte hade gjort det. Det var synd att hon inte riktigt var så bra som jag hoppats. Men hennes nya skiva var lite för svår och vad ska jag säga dyster? Konserten var lite för åt det hållet också. Känns som hon tog lite vatten över huvudet. Blev lite mycket för mig. Kan inte komma ifrån att hon är duktig. Men det räckte inte hela vägen till mitt hjärta. 

Idag får jag se vart dagen tar mig, det blir nog sista turen med moppen för detta året.

:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0