Du har din frihet du har din längtan

Har pecis gjort iordning min spotify lista som jag så länge tänkt på att jag måste ta tag i. Den har känns tråkig men nu är det fräsch och go att lyssna på. De senaste har jag lyssnat mycket på Lars Winnerbäck och jag har lyssnat med ett annat "öra" Jag har tagit till mig på ett annat sätt och hittat ett annat sätt att se på det som han skriver. Har han växt i mina ögon otroligt mycket på en kort tid.

men jag har lyssnat mycket på Broder Daniel också. De har varit skönt att lyssa på någonting som jag inte alls innan relaterat till inga minnen, väldigt skönt. 

JAg älskar musiken. Men egentligen vem gör inte? Det är hur kul som helt vilka minnen man kan skapa med musik, hur den kan trösta en och hur den aldrig tar slut. Det finns alltid något nytt. 

Jag har inte tid att skriva detta igentligen men, vissa saker måste ut! Hoppas ni har det bra ! De som vill veta så är min lista här.Tha bästa of svenskt ! ;)



:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0