SVAR !

Fråga av: olympia versace
vad är din favorit film? Det är nog Stinsen Brinner eller Dumma mig
tycker du om skolan? Jag tycker jätte mycket om min skola, den är hur mysig som helst. Helst när man har en som dej i klassen!

Fråga av
: random tjej
hej caste.
vad saknar du mest ifrån sommaren? Oj, jag vet inte? Alla roliga utflykter tror jag. 
och ifrån högstadiet? Min gamla lärare och min gamla klass.

Fråga av: Julia
Vilket är ditt favorit lag? GAIS såklart

Fråga av: Äbba
Vad köper du alla dina kläder ifrån? Carlings mest, nästan alla mina kläder är därifrån! 
Vilken är din naturliga hårfärg? Jag vet inte riktigt, någon ful tror jag

Fråga av: moaa
Vad tycker du om moaahlgren.blogg.se? Det är awesome!
Hur många fingrar har du? 11 tror jag
Favoritlåt som du kan spela på gitarr? Du gamla fria nord - Lars Winnerbäck
Godaste bakelsen? ToscaKaka 
Saknar du norrland? Om jag gör, som tusan! <3
Vad gör du just nu? Jag tittar på Harry Potter
Vad har du ätit idag? Grillat!

Fråga av: Sarah
Hur länge har du bloggat? Sen April 2009, tror jag

Fråga av: vicky
Favvo färg? Grön och Svart
Nåt husdjur? Min katt !

Fråga av: Jennifer sjöberg med fd. www.jennifersjoberg.blogg.se , numera- www.asitshouldbe.blogg.se
Vilken skola går du på? Cybergymnasiet i Göteborg, 
Favorit ''ämne''? Mina piano eller gitarr lektoner tror jag, jag tycker om det mesta förutom Engelska.
Sportar du? Jag har tagit en paus från fotbollen, så nej.
Om du vann en miljon vad skulle du göra då? Jag skulle köpa allt jag säger att jag ska köpa när jag har pengar, sedan ska jag försöka spara.

Fråga av: whizky
varför älskar du mig? Jag älskar inte dej, det ända djur jag älskar är min katt!
ska du gå ut med mig idag? Nej! Thihi
varför / varför inte? För att jag inte vill 
(jag tvingar dig om du inte gör det.... matilda med) :D oK

Fråga av: Ash
Hej Linnea!
Om ditt hus började brinna, God forbid, och du kunde bara ta med dig en sak, vad skulle det vara? Min katt, eller så skulle jag försöka ta med mig alla min samlar saker från Lars Winnerbäck

Fråga av: Random dude
Om du hade chansen att bo i vilket land du ville, vilket land skulle du ha valt? USA

Fråga av: Tove
Tycker du om djur isåfall vilket är ditt favoritdjur? Min katt, Doris. Jag är ingen djurmänniska.

Fråga av: Otto
Vilken är den bästa bok du läst? Kära Agnes med Håkan Nesser
Var skulle du vilja bo om du inte bodde i Göteborg? I Sverige: Norrland utanför Sverige USA !
Du gillar ju Galenskaparna/After Shave. Vad tycker du är det bästa de har gjort? Jag killar dem gaalet mycket, och de har gjort så mycket. Men Stinsen Brinner är nog bäst!
Vilket språk skulle du vilja kunna? Jag vet inte det känns som jag har gett upp min språkkarriär, så engelska


:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0