Jag har städat och lagt undan.



Det är en dagen efter lördag, därför har jag stadat och fixat i mitt rum. Men det känns fortfarande som att det inte är klart. Jaja det löser sig. Vi ska pynta "granen" sen så kanske det kommer något roligt kort. Vår familj håller inte så hårt på traditioner så våra granar brukar vara en kvist från någon gran eller något liknade. När, jag var liten hade vi alltid en stor gran som vi pyntade. Den kom ofta från vår skog här i närheten. Men eftersom vi inte är så många så gör det ingenting, för det är inte granen som gör julen.

Dessutom tycker jag att julen i säg är en stressad tid när man är orolig att inte räcka till. Jag åker hellre bort och skiter i alla klappar bara man  får umgås med de man vill umgås med. För det är väl meningen egentligen? Att man ska umgås med de man vill och visa att man bryr sig.

Känner mig lite som en glädje dödare, hehe. Men det är två veckor och jag känner redan stressen över att hinna med allt men även det så längtar jag som en galning att få se allas glada ansikten och ät den godaste maten på hela året. 

Hej och hå nu ska jag dra ! ;)

:

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0