Du ska veta hur bra du har det


Detta är min kompis i vått och torrt. Hon har varit i mitt liv i mer än tolv år och jag tackar henne för det. Doris du ska veta att jag alltid finns där för dig. Jag kan tycka att det låter så otroligt löjligt med folk som pratar om sina djur. Men nu gör jag det iallafall. Hon är en fin sak som finns i min vardag och som är väldigt dominant. Det som är så himla härligt är att hon vet alltid precis vad hon vill. Önskar jag också kunde vara så ibland och inte så himla kluven jämt och ständigt. 

Bilden är från i sommras, och jag älskar henne hur mycket som helst. Doris du är bäst!

:
Postat av: olympiaaaaaaaaaa

bbbbbbbuuuuh kom fram till din bliogg (a) xoxo (a)

2011-12-15 @ 19:52:25

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0