Du, min vän i livet

Till dej som inte läser, men ändå ska tro det som inte är sant.

Utan att säga förmycket så har du gjort det svårt, du gör så att jag måste skämmas över något som inte är fel. Fast du får mig att känna att detta inte alls är rätt. Men jag förstår inte hur och varför du gör något sådant? Jag har inte gjort något mot dig, aldrig. Du tror förmycket, säg inget du inte vet. Okej, till en viss del kan jag förstå dig, men säg det till mig då. Det sista jag vill är att du ska förstöra för mig. Du gör mig osäker och blyg. SLUTA! 

Du är till och med vuxen och jag borde kunna se upp till dej. Det är du som valt det du gör. Eller hur? Därför bete dig, som du borde. Jag vill inte vara din vän, men jag vill inte heller vara din ovän. Du är en sådan person som ska inte få någon energi, som du inte förtjänar. 

Säg till mig vad du vill jag ska göra, och vad du tror. Så kan jag berätta varför. Istället för att göra som du gör. Nästa gång vi ses hoppas jag att du är glad mot mig och inte gör det du gör. För jag vill inte tro att det är jag som gör fel. Jag har redan mycket att tänka på, räcker inte det?


:
Postat av: moaa

Vem menar du..? "/

SV: Tack finis! <3

2011-12-23 @ 16:36:56
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Nadja

fin blogg! :)

2011-12-23 @ 20:23:29
URL: http://kingofpop4-ever.tk

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0