Det började bra


Jag hade en idé om att om jag skriver ner varje sak som gjorde att jag blev glad på dagarna skulle jag vara en mycket roligare och gladare person. Det stämde jag blev gladare men man orkar liksom inte att skriva ner varje gång någonting bra händer och vad är egentligen något som "lyfter" humöret? Att jag får ett gått skratt? Ja iallafall så ska jag försöka forsätta med det för, jag vet att det är roligt att gå tillbaka och se vad man kännde just precis då. Detta är ett tips för er som inte känner att vardagen ger någonting. Det gör den! Fast jag inte trodde på det. Ta hand om varandra.

Nu ska jag duscha sen rå plugga kvällen lång!

:
Postat av: MS

Så fin blogg :-)

2011-12-06 @ 00:52:36
URL: http://www.stylebyfashion.wordpress.com

Det du ville skriva:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback
RSS 2.0